تحریک بدن با ماساژ دادن
نوشته شده توسط : sibesalamati

تحریک بدن با ماساژ دادن گرداوری شد

تحریک بدن با ماساژ دادن

 

معمولا افرادی که احساس خستگی بسیار زیادی دارند روش ماساژ دادن را روشی مناسب برای خروج خستگی و بیحالی از بدن می دانند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که تحریک بدن با ماساژ دادن نیز امکان پذیر است. اما به شرطی که فرد ماساژ دهنده همسر شما باشد. قطعا پس از گذراندن یک روز بسیار خسته و پرکار این روش برای شما روشی بسیار خوب برای باز گرداندن قوای جسمی می باشد و همواره می توانید به یک شخص پرانرژی نیز تبدیل شوید.

سعی کنید تا فضایی آرام بسازید. برای مدتی گوشی موبایل و تلفن خود را قطع کنید. چراغ های پر نور را خاموش کنید . تلویزیون خاموش شود. سعی کنید تا تشک یا روتختی نرمی را بر روی زمین و در میان سالن منزل خود پهن کنید. نور آباژور به همراه موسیقی بی کلام و آرامشبخش در ایجاد یک حس آرامش و همچنین برانگیخته کردن تحریک جنسی بسیار مؤثر است. علاوه بر این کارها سعی کنید تا همسر شما بر روی زمین و در حالت دمر بخوابد و شما بر روی پشت او بنشینید.

لباس های زرق و برق دار را از تن خارج کنید. یک لباس خواب با لباس زیرهای تمیز بر تن کنید. سعی کنید تا ارتباط پوستی بین شما و همسرتان برقرار شود. حالا دست های خود را به روغن مخصوص ماساژ بمالید. پس از مالیدن این روغن به دست ها می توانید دست ها را بر روی بن همسرتان قرار دهید و ماساژ را با نوک انگشت و به صورت دایره ای شروع کنید. از پشت شروع کنید و به سوی گردن پیش بروید. سپس به بازوها برسید.

سعی کنید تا سرعت ماساژ شما در نواحی مختلفی از بدن متفاوت باشد. مثلا برخی از جاها همچون ناحیه ی تناسلی را با سرعت آرام و به خصوص با نوک انگشت خود ماساژ دهید. این راه می تواند موجب برانگیخته شدن حس شهوانی در مردان و زنان شوید. سپس به نواحی پایینی بدن بروید. این ماساژ را از ستون فقرات ، باسن ، ران ها و در نهایت به پاها برسانید. پیش از انجام ماساژ سعی کنید تا ناخن های شما در حد معقولی بلند باشد ، زیرا بیش از حد بلند بودن ناخن ها می تواند موجب زخمی شدن و برداشتن خراش ها در نواحی مختلف از بدن شود که قطعا سوزش ناشی از آن مانع از برقراری یک رابطه جنسی موفق و جذاب خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: شوهرم را عاشق کنم





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: